امکانات بهداشتی و درمانی در شهرستان میناب باید ارتقاء پیدا کند

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

امکانات بهداشتی و درمانی در شهرستان میناب باید ارتقاء پیدا کند
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 18 خرداد 1394

امکانات بهداشتی و درمانی در شهرستان میناب باید ارتقاء پیدا کند

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: شهرستان میناب دومین شهرستان در استان هرمزگان  است و مسئولان باید با تلاش مضاعف تلاش کنند، عقب ماندگی های این شهرستان جبران شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب،دكتر جاسم جادری در سومین نشست شورای اداری شهرستان میناب در سال جاری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث دومین بیمارستان میناب، عنوان کرد: این بیمارستان توسط بخش خصوصی احداث و پس از آن به دولت تحویل داده می شود.

وی ادامه داد: امکانات بهداشتی و درمانی در شهرستان میناب باید ارتقاء پیدا کند و در این راستا دولت تدبیر و امید تلاش خواهد کرد تا خدمات بهتری به مردم این منطقه ارائه شود.

استاندار هرمزگان در ادامه سخنان خود به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و بیان داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران با عقلانیت در حال مذاکره با کشورهای 1+5 است و باید از مذاکره کنندگان کشورمان که در جبهه دیپلماسی در حال تلاش هستند، حمایت کنیم.

جادری خاطرنشان کرد: دولت یازدهم با وجود تمامی مشکلات اقتصادی توانست طرح تحول نظام سلامت و بیمه کردن حدود 10 میلیون نفر را اجرایی کنند و کاهش نرخ تورم و اجرای کارهای عمرانی از دیگر دستاوردهای این دولت بوده است.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر دولت و ملت، همدلی و همزبانی، تصریح کرد: این دولت مورد حمایت مقام معظم رهبری است و همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل کمبود آب در استان هرمزگان اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه ریزی ها در استان هرمزگان به سمتی است که فشار انتقال آب از میناب به بندرعباس و دیگر شهرها را کم کنیم و طرح های جایگزین دیگری همچون انتقال آب از سد جگین و تجهیز چاه های دشت شمیل و نیان در دستور کار قرار دارد.

جادری اضافه کرد: با انتقال آب از سد جگین حتی می توان مشکل بخشی از کشاورزان مینابی را که در مسیر انتقال آب قرار دارند را حل کرد.

وی تاکید کرد: شهرستان میناب از جایگاه مهمی در استان هرمزگان برخوردار است و مسئولان باید با تلاش مضاعف تلاش کنند، عقب ماندگی های این شهرستان جبران شود.

شایان ذکر است، در سفر استاندار هرمزگان به شهرستان میناب عملیات اجرایی احداث بیمارستان 160 تختخوابی ام البنین به عنوان دومین بیمارستان شهرستان میناب آغاز شد و همچنین استاندار هرمزگان از سد استقلال میناب ،تصفیه خانه آب و فاضلاب در حال ساخت میناب بازدید کردند و با امام جمعه میناب نیزدیدار کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.